2,1 mil

2012-05-12 10:00:00
Träningen
Idag ska jag ta mig runt på Göteborgsvarvet. Dock har jag varit sjuk lite till och från i någon månad nu och jag har inte varit ute och sprungit sedan 23:e april. Jag har i vart fall tränat på friskis en gång i veckan dock (ungefär, några veckor kände jag mig för krasslig) och cyklat till och från jobbet. Känns ju så himla typiskt att jag ska ha varit sjuk så här innan loppet och att inte ha kunnat träna tillräckligt.

Mitt mål för i år är i alla fall att slå förrförra årets tid, vilket jag inte tror kommer bli särskilt svårt eftersom jag trots sjukdomar känner mig piggare, starkare och bättre konditionstränad än då.


Hoppas jag kommer vara så här glad (fast trött) när jag kommer i mål!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0