Bästa just nu

2012-05-07 13:00:00
Tankar Och Funderingar
Bästa ...

... bloggen:
Det är en tumblr, men räknas ju ändå. What Should We Call Me heter den och är så sjukt rolig att jag skulle vilja att hon lade upp typ tusen inlägg om dagen.

... låten:
"212". Speciellt om jag vill dansa lite. Älskar sådana här låtar! Kommer säkert lyssna sönder den, men den är ju så bra!


... prints:
The White Deer:s "Wildlife"-serie. Vill ha ungefär allihopa. Kolla in dem här, vettja.

... filmen:
Är dålig på att se på film för tillfället, men jag gillade "The Social Network" som var den senaste jag såg.


...maten:
Är väldigt inne på att göra Pasta Carbonara för tillfället. Kanske för att det är enkelt och gott. Äter det minst en gång i veckan tror jag. Annars ungefär all annan italiensk mat. Citron, vitlök och olivolja är typ favoritingredienserna!


... längtar till:
Att sommaren ska komma med besked. Då ska jag ligga vid havet, äta glass, klaga över att det är för varmt, önska att det aldrig blir vinter igen och klappa solvarma katter.


... djuret:
Katt, katt, katt.


... accessoar:
Mina svarta solglasögon.

... vardagsaktivitet:
Gå promenader tillsammans med någon annan, titta på roliga youtubeklipp och blogginlägg och lyssna på musik man gillar.

... radiokanal:
P3 Star (lite som NRJ fast utan reklam, att köra samma låtar tretusen gånger eller massa mellansnack och mer blandad musik) eller vanliga P3.

... tv-serie:
Följer inget på tv just nu, men Wille har tipsat om New Girl som går på tv4 och som jag tänkt att jag ska kolla in.


... bok:
Drömhjärta.

...
doft:
Nyklippt gräs.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0