Trois

2012-05-24 20:01:55
Kärlek
Vakna upp. Säga god morgon. Ge en godmorgonpuss. Lägga sig. Säga "god natt, sov gott och dröm sött". Få en godnattpuss.

Skicka länkar med gulliga djur eller otroliga eller roliga bilder. Inte riktigt ha samma musiksmak, men tycka extra mycket om de låtar båda gillar.

Titta på sport och frågesport på tv och briljera när man har extra mycket kunskap. Se på "How I met your mother" och "Ugly Betty". Laga mat tillsammans och berömma varandra för att det blev gott.

Bara vilja vara nära mest hela tiden men ibland också bara vilja längta efter och sakna.

Bli varm i kroppen och fjärilar i magen. Ett leende som smittar av sig vid blotta tanken. En famn som är varm och trygg. En mun som uttalar ord som "je t'aime aussi" med varierande lyckade försök att få till rätt uttal. Mer lyckande med ord som "jag älskar dig".

I tre år. Och förhoppningsvis ännu längre.
Jag älskar dig, Patrik.


Idag firar jag och Patrik tre år tillsammans. Fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0