Stjärnfall

2012-11-13 20:12:00
Allmänt
 Jag prenumerar ju på Ilustrerad vetenskap (man märker rätt tydligt att den främst riktar in sig på målgruppen äldre herrar intresserade av vin och bilar, vilket jag såklart tycker är tråkigt för jag tror att det finns så många, många fler utanför den gruppen som läser tidningen, men den aspekten kan vi fördjupa oss i en annan gång) och i varje tidning står det om månadens händelser på stjärnhimlen ("Just nu på stjärnhimlen").
 
I denna upplaga står det att höstens finaste stjärnfall kommer vara maximalt intensivast nu under helgen, närmare bestämt natten mellan 17 och 18 november. Även på fredagsnatten och söndagsnatten ska det tydligen gå att se tydliga stjärnfall. Vill ni ha en stor chans att få se stjärnfall är det alltså nu under helgen ni ska rikta era blickar mot himlen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0