Varmt och svart

2012-11-30 12:00:00
Konsumtion
Jag har köpt en ny vinterjacka. Den ska vara bra om man är ute flera timmar om dagen, så som jag oftast är. Den är i en fin, lite märklig blågrön färg och är från Helly Hansen. Jag ville inte ha en dunjacka för jag gillar inte dunindustrin, ingen skaljacka och inte en svart eller rosa. Det är svårare att hitta än vad man tror.
Och ett par nya inomhusträningsskor också. De jag haft hittills har jag haft sedan jag började gymnasiet (ungefär fem år sedan). De här ska vara extra bra om man håller på med aerobics och så. Har inte hunnit testa de på ett träningspass än (köpte dem ju igår) men de kändes sköna och gled inte iväg när jag gjorde armhävningar så det blir nog bra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0