Bokmässan

2012-10-03 11:10:00
Min Dag
I söndags besökte jag bokmässan på dess sista dag. Jag lyssnade på Underbara Clara som pratade om sina nya bok och jag försökte lyssna på Jonas Gardells samtal om hur det var och är att leva som homosexuell, men det var en så stor folksamling runt omkring honom att jag istället fortsatte vidare mot andra montrar.
 
Jag köpte sex pocketböcker (fick två signerade) och ett M.I.G.-spel. Dessutom hängde jag lite vid Djurens Rätts monter och fick med mig två tidningar hem. Och så träffade jag Wille en snabbis. Det var väl ungefär det jag gjorde under de få timmarna jag var där. Jag kan inte befinna mig någon längre stund i mässlokalen eftersom ventilationen inte är någon direkt höjdare där, annars hade jag nog stannat en längre stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0