Chess- och födelsedagslördag

2012-10-01 22:09:00
Kalas och festligheter
I lördags följde Patrik med mig för att se på Göteborgsoperans uppsättning av Chess. Kvällen innan hade jag tittat på Lars Rudolfssons version från Cirkus i Stockholm 2003. Mest för att kunna jämföra.
Under pausen tittade vi på den fina utsikten och jag berättade vad jag tyckte bäst och sämst om hittills. Min favoritlåt hade de ändrat texten på, inte bra. Men de hade snygg rekvisita och duktiga sångare.
Patrik fjantade sig. När akt två och musikalen var slut åkte vi hem till en av Patriks kompisar för att fira en annan kompis.
Och efter att sett på en film, ätit chips och druckit någon slags piggelindrink åkte vi in till Göteborg och fortsatte firandet! Bra lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0