Städ- och hasselbacksfredag

2012-10-12 20:48:00
Min Dag
 Idag har jag varit ledig. Har passat på att städa mitt rum och slänga massa tidningar som jag trodde att jag någon gång i framtiden skulle läsa igen men som det visats sig bara ligger där på golvet.
Under städartagen hittade jag min julklapp från jobbet; ett årskort på Liseberg (ett kort som gör att man får gå in utan att behöva betala inträde). Tyvärr är ju sommarsäsongen över nu. Får väl försöka gottgöra det här klavertrampet med att gå ofta under julsäsongen!
 
Annars åt vi hasselbackspotatis idag. Det är gott. Jag gjorde iordning dem helt själv. Så nu antar jag att både jag och Patrik är något av experter på att anrätta hasselbackspotatis. (Det var inte så himla svårt, kanske något av det enklaste sättet att laga potatis på, upptäckte jag.)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0