Sprungit

2012-10-04 20:06:00
Träningen
Var ute på en liten springtur alldeles nyss och kom hem precis innan det blev svart utomhus. Det var första gången jag sprang sedan midnattsloppet. Sjukdomar, kalas och sena arbetsdagar har gjort att jag inte har kunnat förrän nu.
 
Det var så himla underbart! Inte en enda gång tänkt jag att jag skulle stanna för att det jag fick ont eller blev trött. Jag bara sprang. Sprang i ösregn på asfaltsvägen. För det började ösregna efter ungefär en kilometer. Jag blev ju blöt men annars gjorde det mig ingenting att det regnade. Det var faktiskt till och med lite härligt.
Min tid blev okej efter en månads uppehåll och jag klarade att springa inom den tidsgräns jag hade satt för mig själv.
 
Hade det inte varit för att det blir mörkare tidigare på kvällen och kallare i luften hade jag kunnat springa hela vintern. Jag tror det är dags att börja dra mig inomhus för att träna. Kanske det här var sista gången jag sprang utomhus för i år. I Sverige då.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0