Födelsedagen

2012-09-21 10:58:46
Kalas och festligheter
I tisdags var födelsedagsflaggan uppe och fladdrade så fint i vinden.
Mamma gjorde efterrätt och jag väntade mest på alla andra skulle komma hem från jobb och skola så att jag kunde bli firad.
Till slut hade hela familjen, farmor, farfar och mormor kommit och jag blev firad med trerätters. Först mormors ost- och skinkpaj. (God!)
Sedan kom andra rätten som jag beställt fram.
Mormors tomatsoppa (som nog egentligen är någon slags köttsoppa, men vi kallar den för mormors tomatsoppa).
Superglad födelsedagstjej!
Till efterrätt åt vi någon slags pannacotta. Urgod!
Och så fick jag ju presenter också. Bland annat en ny datorstol som vi ska köpa när jag hittat vilken jag vill ha (sitter på en trästol för tillfället). Senare kom Patrik och grattade mig. Fin födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0