Hattar, mustascher och en och en annan katt

2012-09-26 11:00:00
Kalas och festligheter
I lördags hade jag min 20-årsfest med temat "Hattar, mustascher och en och en annnan katt".
Hela lördagen bakade jag pajer, tårtor och gjorde en bål. Fick finfin hjälp.
Och så pyntade vi. Vimpeln är köpt men bilderna klippte jag och Eme ut mellan bakandet.
Och Patrik hjälpte till att duka och göra iordning i lokalen.
Och så kom gästerna!
Bålen ställdes fram.
Och alla pajer.
Sedan fick jag öppna presenter.
Niklas hade bakat kakor. Patrik högg in på dem direkt.
Tack så himla mycket för presenterna. <3
Och så måste man ju äta tårta.
Sedan dansade och pratade vi tills gästerna åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0