Tjugo

2012-09-18 10:31:06
Min Dag
Idag är det min tjugonde födelsedag. Har hittills firat den med en god frukost (det stod en mugg på kökdbordet med ljummet honugsvatten i, först trodde jag den var till mig men eftersom det inte fanns någon lapp misstänker jag helt sonika att någon annan i familjen helt enkelt bara glömt den där och alltså inte ställt fram den till mig som en del av en födelsedagsfrukost), se på Gomorron Sverige och gosat med mina katter.
 
Om jag inte blir inringd på jobb tänkte jag bara vara hemma tills min familj och pojkvän kommer hem. Då blir det födelsedagsfirande.
 
Hoppas ni andra får en fin dag!



 

Kommentarer
Postat av: B-M

Men de kunde väl ha väckt dej med buller o sång samt lite smarriga saker att mumsa på:)))

Svar: Det kan jag också tycka, haha. Men får i vart fall välja middag. :)
ElinHaraldsson

2012-09-18 @ 12:34:02

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0