Bokreafynd

2013-04-09 12:00:00
Konsumtion
Nu, en månad efter bokreans början har jag fyndat. Efter ett tag sänks ju alltid priserna lite ytterligare så jag passade på att fynda lite. Cecilia Samartin håller på att bli min favoritförfattare. "Salvadoreña" är hennes tredje utgivna bok och jag har läst hennes två tidigare och älskat hennes språk och handlingar sedan första boken. Tycker jag om även denna kommer hon definitivt vara min favorit.
Herta Müller har jag velat läsa sedan hon fick Nobelpriset i litteratur 2009 men ännu inte gjort. Hittade "Hjärtdjur" för 39 kronor inne på Bokia och kunde inte låta bli att inte köpa den.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0