Påminnelse

2013-04-24 20:29:00
Filmer Tankar Och Funderingar
 Jag tycker om när jag blir påmind om att det finns så många andra, så många fler organismer på vårt jordklot än bara människor eller att vår planet bara är en av alla miljarders miljarder planeter i universum. Jag och mina problem, mitt hat och mitt ältande känns så litet, så smått i jämförelse. Det finns så mycket annat än bara jag, jag, jag, jag. Än mitt, mitt, mitt, mitt.
Det finns så många och så mycket som jag måste samspela med för att inte vårt samhället eller vår planet ska gå under. Bra att bli påmind om det ibland.
 
"And maybe that will happen that we should be in a position to handle our technology with more sense. With love instead of with hate. For our environment."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0