Söndag 21 april

2013-04-26 09:57:38
Ett foto i timmen
08. Vaknade och steg upp och åt frukost.
09. Klappade sköldpaddan och städade mitt rum.
10. Gjorde mig iordning och speglade mig i den alldeles nyrengjorda spegeln.
11. Cyklade till bussen och mötte upp Patrik i Kungälv.
12. Köpte ny mobil. Min gamla har steg för steg börjat få för sig saker, som att det inte sitter ett minneskort i den och att den ska sms:a till andra än den jag tänkt. Kände att det var dags att byta nu.
13 till 14. Växlade mellan att klappa Elsa-Sara, utforska den nya mobilen och trösta Patrik som hade fått huvudvärk.
15. Satte mig utomhus på balkongen och läste i en 600-sidig bok (tar ju aldrig slut!).
16. Åt middag.
17. Satte oss ute på balkongen i solskenet. Himla gott trots blåst.
18. Spelade spel, både på mobilen och rent fysiskt.
19 till 20. Patrik åkte hem och jag började göra mig iordning för att sova. Växlade lite mellan att läsa bok och spela mobilspel tills jag somnade.

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter mysigt!!:)
Surt att jobbet är i strejk nu du:((

Svar: Men himla skönt att det hann lösa sig! :)
ElinHaraldsson

2013-04-28 @ 20:57:30
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0