Teaterlördag

2013-08-05 11:00:00
Min Dag
I lördags åkte jag, farbröder, fastrar, farmor, farfar, mamma, pappa och Emeigenom ett regnigt Göteborg till Gunnebo slott.
Farmor och farfar hade fått teaterbiljetter till "Charmören från Långedrag" av oss i julklapp respektive födelsedagspresent, så den såg vi.
Såhär såg jag ut.Jag och min farbror matchade varandra med vita hattar, fint! I pausen serverade de bara ekologiskt och närodlat (de odlar egna grönsaker vid slottet), hur himla bra som helst! Vi åt rotfruktschips och glutenfri laktrits. Efteråt mötte vi upp mina kusiner för att äta restaurangmiddag i Mölndal och lite spontant åkte vi sedan hem till mina kusiner för att äta glass och så.
Sedan åkte vi hem medan solen höll på att gå ner. Finfin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0