God jul

2013-12-24 14:52:00
Min Dag
God jul och hoppas ni får en finfin jul och att ni tar hand om varandra.
Hittills har jag som varje julafton, ätit tomtegröt med lite för mycket sirap och lutfisk med lite för mycket sås. Och klappat katter i mängder.
Och fått varma strumpor i morgonjulklappen.
Och Patrik fick den här lilla hunden av mig. Den var dock sönder när vi kom hem igen från frukosten hos farmor och farfar. :( Misstänker starkt att en liten pälsboll kan vara orsaken.
Nu är det bara kvar för mig att vänta på att mamma ska sluta jobbet så att vi kan få äta julmat, öppna klappar och såklart umgås med släkten. Det blir fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0