Kalaskläder

2013-02-17 16:56:00
Kalas och festligheter Min Dag
Igår var jag på kalas hos min farmor och farfar för att fira farfar som fyller år i veckan. Hade på mig det här. (Kameran tyckte tydligen att min klänning är vit, egentligen är den beige.)
Åt smörgåstårta och  efterättstårta och pratade. Hade med mig Patrik som jag umgåtts med sedan i fredags efter mitt frisörbesök. Han åkte hem när kalaset var slut. :(
Ja, jag har klippt mig och det är inte konstigt att det inte syns så mycket av det eftersom jag bara klipper topparna för tillfället. Jag försöker att spara ut till långt, långt hår men det går sådär.
Hoppas ni har haft en fin helg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0