Måndagsläget

2013-02-25 17:00:00
Min Dag Tankar Och Funderingar
- Tycker om att det är så ljust större delen av dagen. Att det är ljust när jag cyklar hem efter jobbet. Blir så mycket piggare, ju.
- Igår var jag på friskis&svettis för första gången i år, helt spontant. Var på det första hela medelpasset i deras nya lokal. Så himla underbart! Log mig igenom hela passet. Kunde inte sluta må bra.
- Känns som att ögoninflammationen redan gått över. Dock sa läkaren att ögonsalvan ska tas några dagar efter det hela verkar vara över. För att vara på den säkra sidan.
- Längtar så till om precis en månad. Då händer något som jag sett fram emot ett tag.
- Blev inringd på jobb imorse mitt under en dröm där jag drömde om att jag blev inringd. Fick dock inte reda på var jag skulle jobba plus att det verkade som att en annan skulle få det arbetspasset.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0