Paketet

2013-02-11 20:07:56
Konsumtion
Jag hämtade ju ut ett stort paket i lördags. Det var rejält tejpat och tog ett litet tag innan jag lyckades få upp det.
Till slut fick jag fram själva innehållet: två handdukar och en kudde med hirs som fyllning. Allt gjort i ekologisk bomull. En av mina kuddar har gått sönder och jag googlade fram ekologiska kuddar och beslutade mig för en från Grön Interiör. Har hittills bara sovit på den en natt men den verkar vara bra.
Och handdukarna skickade jag med bara för att den lite dyrare frakten (60 kr) skulle drygas ut mot antalet produkter. Kan ju alltid vara bra med handdukar, tänker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0