Sjukhus- och kalaslördag

2013-02-24 12:00:00
Min Dag
Igår vaknade jag tidigt och åkte strax efter in till Kungälv för att göra ett besök på akuten på sjukhuset. Hade tänkt att jag skulle behöva spendera ungefär halva lördagen där så jag hade förberett mig med tidning, mellanmål (russin) och fulladdad mobil. Men jag blev direkt anvisad till primärvårdsakuten och fick hjälp ungefär direkt. Hann inte ens ta upp min tidning. Har fått en ögoninflammtion (i samband med förkylningen) som jag fått ögondroppar mot. Hade ett helt manetstim med blodkärl i ena hörnet av ögat när jag vaknade på fredagsmorgonen och blev rädd. Har aldrig haft det förut och ville bara kolla upp så att det inte var värre än en inflammation.
Sedan gick jag på kalas för att fira en 2-åring. Åt god paj och drack saft. På kvällen såg jag på melodifestivalen medan Patrik spelade något datorspel (tycker alla de spel han spelar ser likadana ut, så fråga mig inte vilket det var) och såg på Suits fastän Patrik redan sett alla säsonger.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0