Tisdag, onsdag, torsdag

2013-02-20 12:00:00
Min Dag Tankar Och Funderingar
Igår fikade jag med fina Elsa. Såg ut som ovan i klädväg. Sov dåligt under måndag-tisdags-natten och låg mest och vilade i soffan igår för att kompensera och för att jag inte riktigt orkade annat. Plötsligt slog en tanke mig om något jag bara måste få göra. Något jag behöver för mig själv. Har luftat den tanken med några i min närhet för jag måste dela med mig, få stöd och pepp för att göra det. Har bara Patrik kvar att informera det om, sedan tänker jag göra det och det kommer bli så himla spännande! (Känns kanske dumt att han får veta det bland de sista, men jag vill säga det när jag träffar honom och inte över telefon.)
 
För övrigt känner jag att jag håller på att bli sjuk. En sådan där förkylning som jag känner finns där i kroppen men som inte vill bryta ut. Jobbar idag men känner att jag måste vara ledig imorgon för att se om det ska bli något av sjukdomen eller inte. Ska köpa glass när jag har slutat, det vet en ju att det råder bot på förkylningar, visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0