Nyår 2012/2013

2013-01-02 12:00:00
Kalas och festligheter
Den sista dagen på året 2012 hade jag rosett i kragen. En nyårsrosett. Älskar att ha rosett knuten runt kragen.
Jag hade på mig en enkel klänningshistoria med en ärmlös skjorta under (för att få en krage) och svarta strumbyxor med ett bronsguldig rand på framsidan. På det kavaj. Knäppte jag kavajen såg det lite ut som att jag hade frack på mig. Nyårsfrack!
Nyår firade jag i Romelanda. Först hos en vän där vi åt mat och några dansade limbo. Jag försökte men är urdålig på det. Senare åkte vi vidare till en vän till mitt nyårssällskap och där stannade vi resten av året.
Vid tolvslaget fick jag den obligatoriska nyårskyssen från Patrik, några försökte tände en sky lantern (det som syns på bilden) och tre timmar senare var vi hemma hos Patrik igen för att dricka mjölk och sova.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0