Trettondagsafton

2013-01-12 11:00:00
Kalas och festligheter
Förra lördagen var det trettondagsafton.
Och vi åkte hem till mormor och där träffade vi hela släkten.
Mormor har äpplen i sin gran. Det vill jag nog också ha i framtiden. Det är fint.
Vi åt pepparkakor med ädel- och brieost på. Gott.
Och så åt vi julmat. Äggost är något av det godaste. Långt senare drack de andra kaffe ur små, små koppar (jag dricker inte kaffe) och vi försökte äta upp Ris à la Malta:n. Det gick nog sådär.
Patrik var också med och efteråt åkte jag hem med honom och såg på en film vi blivit tipsade om, men som vi inte tyckte var i vår smak. Istället såg vi på några avsnitt Chuck.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0