Bra talat

2013-07-16 12:00:00
Tankar Och Funderingar
 Jag kan inte arabiska (mer än att habib betyder mjölk och habibi älskling) men jag hoppas att översättningen är den rätta. Det vore ju helt underbart fantastiskt att en sådan ung människa är så insatt i politiken och vill att det ska bli en förändring.
Och det jag kanske gillar mest är när han säger att samhället består till hälften av kvinnor och att det därför är konstigt att de bara är representerade av sju kvinnor i konstitutionen. Det är ju faktiskt himla konstigt.
 
Och om jag hade fått bestämma hade jag (också) gjort honom till nästa president. För typ alla länder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0