Måndag 8 juli

2013-07-10 12:00:00
Ett foto i timmen
09 Gick upp, åt frukost och tog på mig. Underbart att kunna ta på sig shorts direkt på morgonen!
10Hade tagit bussen in till Kungälv och gick till biblioteket för att låna en mattebok.
11 Hade handlat lite på Bokia och Systembolat och köpt mig en glass.
12Åkte med bussen hem igen.
13 Åt broccolisoppa och bröd till lunch.
14Patrik hade kommit och vi cyklade ner till havet.
15Badade, åt kakor och läste.
16 Var kvar vid havet, badade fötterna och funderade på att snart cykla hem igen.
 17 till 18Hade kommit hem och vi letade efter vårt badmintonnät och racketar men fann inget av det. Patrik hittade dock vårt stora plockepinn.
19 Åt potatis, nötfria nötbollar, majs och gräddfil till lunch. Smaskens.
20 Jag gjorde iordning mitt flädervin och Patrik sin flädersaft.
21 Flädervinet var upphällt i flaskor (nu är det bara att vänta tills slutet av augusti!) och det var ungefär min måndag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0