Tisdagsäventyr

2013-07-24 11:00:00
Min Dag
Igår tog Wille och Anton med sig mig och Patrik ut på äventyr! Vi tog oss fram på skumpiga vägar med Wille stadigt framför ratten. Tills sist, efter att ha klarat oss från att köra av vägen nerför diken och vidare in i skogen, kom vi fram till vårt mål som var den här sjön. Den har varit död så vattnet är alldeles klart.
Efter att ha suttit och pratat, mest om Chalmers och nolllningen eftersom tre av fyra ska få vara med om det (och tre av fyra redan varit med om den förut), badade vi och var från och till alldeles ensamna i den tysta naturen. Längre bort såg vi någon som nakenbadade och några som tog sig ett förmiddagsdopp.
Sedan hade vi picknick och hade det gott. En alldeles utmärkt tisdagsutflykt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0