Det kommer aldrig va över för mig

2013-06-08 16:00:00
Dagens låt
 Idag, klockan åtta på Slottskogsvallen. Där kommer jag förhoppningsvis stå längst fram vid scenen och bara må gudomligt bra. För jag ska få Håkan Hellström uppträda där. Tillsammans med fina Anna och tusen andra fina människor.
Detta är inte min bästa låt på den nya skivan; jag tycker mest om "När lyktorna tänds", men den hade ingen video så det fick bli den här låten idag. Åh, bästa, bästa Håkan.
Gillar dock raden "jag är tjufofyra, bara en gnista, bara ett ord kan tända eld på en skog". PRECIS så det känns för mig just nu. Så himla på pricken.
Pst, dålig uppdateing på grund av att jag har skaffat ny dator och ännu inte installerat alla program (ps och så) eller lagt över alla bilder än. Maskeradbilder och liknande kommer när det är gjort.
 Håkan Hellström - Det kommer aldrig va över för mig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0