Fredag 14 juni

2013-06-15 12:00:00
Ett foto i timmen
08. Vaknar strax innan nio och släpper in sköldpaddan.
09. Äter frukost denna fredag som jag var ledig eftersom förskolorna hade studiedag.
10. Löste japanska bildkryss. Är rätt så insnöad på det för tillfället.
11. Bytte mina mjukisbyxor till andra byxor.
12. Mamma kom hem, vi åt någon macka och satte sedan upp cykeln på bilen och körde in till Göteborg för att få den trasiga kedjan bytt.
13 till 15. Köpte goda saker (chokladen till höger är kanske den godaste i världen), gjorde något så omöjligt som att gå igenom hela IKEA utan att köpa något och köpte presenter medan cykeln blev fixad.
16. Kom hem till en trött pojkvän.
17. Åt god middag.
 18 till 21. Åkte med och köpte säng till Patriks farmor samt hjälpte till att montera den. Det var min lediga fredag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0