Shopping- och kalaslördag

2013-06-16 12:00:00
Kalas och festligheter Min Dag
Igår åkte jag och Patrik in till Göteborg igen för att köpa presenter och byta byxor. Det var soligt.
Patrik köpte den här mappen inne på Lagerhaus. Jag frågade vad han skulle ha den till och han svarade att det ju står på. Smart.
Sedan åkte jag hem och bytte om till kalaskläder.
 Ett armband som jag fick av ett förskolebarn (med föräldrar) eftersom det snart är sommarstängt. Har fått en del choklad och ett glasspresentkort också. Så himla snällt och gulligt!
På kalaset gick vi en tipspromenad med frågor om min kusin och farbror, vilken Emelie rätt otippat vann. Bra lördag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0