Söker och försöker

2013-06-19 20:41:00
Min Dag
Idag har vi tagit ett steg framåt. Vi har "samlat vuxenpoäng", som folk säger.
Vi har förhoppningar. Som likväl skulle kunna grusas med bara ett litet mail, med ett enda telefonsamtal.
 
Vi har varit och tittat på en lägenhet. En lägenhet som vi kanske får hyra till hösten men likväl skulle kunna bli uthyrd till någon annan. Vi har pratat med hen som funderar på att hyra ut den till oss. Vi har försökt göra ett gott intryck. Vi har gjort så mycket vi kan. Förutom att bevisa att Patrik är antagen vid Chalmers och att jag har sökt in till universitet/högskola och är behöriga att få bo där. Men det är inte långt kvar tills vi kan det.
 
Håll tummarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0