Börjar med vår, avslutar med snö

2013-03-17 14:02:00
Min Dag
Igår tog jag mig till Friskis med tåg och buss på morgonen för att gå på ett spinningpass. Så himla skönt att träna på lördagsmorgnar! För övrigt har jag märkt hur bra kondition och hur stark jag blivit av att cykla varje dag. Så härligt att det märks!
Efteråt åkte jag in till Kungälv i vårsolen för att handla lite. Köpte choklad och nya bambustrumpor på Helt Rätt, till exempel. Det var garagemarknad i parkeringshuset, men jag gick inte dit. Åkte hem till Patrik, läste ut hans Elvisalbum, gick på kalas hos hans gammelfaster (för omväxlings skull, alltid jag som ska på släktkalas annars) och såg sedan på Wes Anderssons Bottle Rocket (film, alltså).
Eftersom Patrik skulle upp tidigt på söndagsmorgonen tog jag en buss hem mitt i lördagsnatten.
Jag tog mig hem genom snön som föll. Och jag som trodde att den riktiga våren var precis runt knuten.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0