Dop-, kalas- och löparhelg

2013-05-13 12:00:00
Kalas och festligheter
I lördags gick jag på dop efter att först ha sprungit 5,8 km så snabbt jag förmådde och fick personligt rekord. Vädret var fint och kyrkogården gjorde sig väldigt fin denna lördagseftermiddag.
Jag såg ut såhär. Playsuit för första gången i år! Dock med bruna strumpbyxor, men ändå.
Och hade ett nytt halsband jag köpt på Fengersfors bruk. Jag säger att det är ett rådjur, men börjar bli alltmer fundersam över om det inte är en hjort? Det hette trots allt Bambi.
Rosa blommor på träd. Kanske bland det finaste?
Sedan åt vi galet många kakor. Tog nog igen mig för hela året. Jag brukar inte äta kakor. På söndagen blev det än mer kakor då jag gick på ett 4-årskalas. Hade dock sprungit i Fontin med Niklas innan. Det gick för övrigt bra tills jag märkte att jag är allergisk mot något slags pollen som finns i väldigs intensiva mängder just där i Fontin.
Bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0