Valborg och första maj

2013-05-01 12:00:00
Min Dag
På Valborgsmässoafton slutade jag jobbet sent och fick skynda mig in till Göteborg för att hinna se Chalmerscortègen tåga genom staden. Och ännu roligare: se Wille vara med. Såg dock inte så mycket eftersom det var så himla mycket folk och den lilla höjningen som refugen gav mig egentligen inte spelade någon roll. När cortègen tågade tillbaka mot Chalmers hade jag mött upp Niklas, vi träffade Anton och senare dansade jag upp bredvid en ovetandes Wille tills det blev dags för henne att hjälpa till att riva deras flak.
Jag fortsatte kvällen hemma hos Patrik. Första maj fick jag frukost på sängen (<3), tog en promenad längs med älven medan Patrik sprang, och tog själv en springtur när jag kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0