Muggtorsda', caps och 50-årskalas

2013-10-13 12:33:00
Kalas och festligheter
I fredags anordnades Muggtorsda' på min sektion på Chalmers och alla som ville fick måla på en mugg. Jag målade ballonger och guldhandtag. Sedan fick jag capsat för första gången och hängde sedan med några i kön till Gasquen men åkte hem när de kommit in. Fin fredag!
På lördagen efter att ha försökt plugga så mycket jag orkade (tenta snart!) åkte vi på min farbrors 50-årsfest. Patrik var finfint klädd och med samurajtofs i håret, synd att jag inte fick något kort på honom. :(
Efter maten sattes musik på. Pappa drog med Emelie upp på dansgolvet för att bugga. Själv försökte jag byta till låtar att fuldansa till. Det gick inte så bra.
Och någon gång i natten åkte vi hem igen. Tack för ett bra kalas och en finfin helg.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0