Födelsedagen

2013-09-19 21:40:00
Min Dag
Började min födelsedag med att upptäcka att jag på något sätt lyckats tappa mitt busskort. Som dessutom var alldeles nyladdat för en ny månadsperiod. Så jag fick surt köpa ett nytt (och som jag registrerade så fort jag kunde!).
Men så fick jag grattiskramar av Wille, blev sjungen för och fick pussar av Patrik så då kändes det bättre. Plus att jag fick äta spenatsoppa och glass när jag kom hem. Så gott. (Inte så aptitretande bild, dock.)
Presenter.
Gillar skarpt att alla hade handlat på Lagerhaus. Där har de bästa grejerna. Och snyggaste ugglorna. Känner på mig att de här grejerna kommer bli välanvända när jag (och Patrik) flyttar hemifrån.
Dagen innan köpte jag en slags klänning och leggings till mig själv i present.
Och efter att ha kört Patrik till bussen samsades jag och pälsbollen om sängutrymmet. Hon tyckte promt att hon skulle ligga mitt i sängen. Kanske inte hennes bästa val.
Fin födelsedag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0