A la maison

2014-04-23 13:55:57
Min Dag
Nu har jag landat. I vart fall fysiskt. Hjärnan tror jag är kvar på resa och vill upptäcka nya platser. Jag har haft åtta finfina dagar i Malta med in familj och det tog emot litegrann att lämna medelhavslandet med vetskapen att hemma väntade vardagen, alla måsten och saker att ta itu med.
 
Dock kommer min vardag att starta på riktigt förrän cortègebyggandet är över på valborg, vilket känns som ett bra sätt att komma tillbaka till "verkligheten" på. Jag ska försöka ta mig tid att åka in till Chalmers och byggtältet, träffa alla och kanske slå i en spik eller få sålt något program.
 
Hoppas ni har haft en alldeles superb påskhelg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0