Valborg

2014-04-01 21:51:00
Dagens låt
Jag har fått en sådan längtan att få stå där i publikhavet. Att tillsammans med människor omkring mig få försvinna in i en annan värld för några timmar. Få glömma de egna bekymren. Inte ha en tanke på att det ibland är svårt att orka. Men ändå bli påmind om att livet kan vara svårt. Bara inte just nu.
"Jag är din om du vill ha en idiot, lägg din hand i min."
"Du kanske inte får den du vill ha, men du får mig."
Den sjunde juni. Åh. <3
(Valborg kommer också att bli magiskt med Cortège och en stor fest som avslutning på det hela.)
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda Wäppling (AØK)

ÅH jag vill också gå! Hör av dig om du känner någon som behöver sälja sin biljett så ses vi där :)))

2014-04-01 @ 22:31:53

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0