bØf och R^3

2014-08-14 18:34:00
Kalas och festligheter Min Dag Skolan
Mottagningen som jag och min finfina kommittée har hand om på vår sektion, börjar att närma sig. Vi har snart haft två planeringsveckor och förberett ungefär allt som vi kan förbereda. Vi övar dans, gückel och på att känna igen Nollan.
 
Jag har även tillsammans med åtta andra olika kommittéeordföranden från min och två andra sekioner arrangerat en sittning för våra pateter och kommittéemedlemmar. Vi kallade den för R^3 (för att det är medlemmar från tre sektioner, tre olika kommittéer och som varit sittande de tre senaste åren) och hade Great Gatsby som tema (sittningen har förut gått under namnet Kubiken, men vi kände att i behövde byta namn för att ens få ha den). Jag och en till NollKordförande toastade, vilket var lättare än vad vi tänkt oss. Jag hann inte ta någon mer bild än den ovanför, vilket är innan alla gäster kommit. Jag hade en tanke om att jag skulle ta en selfie med alla gästerna, men det blev aldrig riktigt av.
 
Oh, well. Imorgon ska jag och mitt bØf på kalas och äta skaldjur (med undantag från Nalle, hoppas jag) och förhoppningsvis dansa, dansa, dansa. Fem dagar kvar till "första dagen" och det känns faktiskt himla bra.
 

Kommentarer
Postat av: Lam(m)

Tagga!!!

Svar: Så peppad!!!
ElinHaraldsson

2014-08-14 @ 19:42:54
URL: http://twitter.com/mottagning

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0