Håkanfilmen

2014-12-28 20:22:00
Filmer Musik
Jag missade att köpa biljett till visningen av filmen om Håkans Ullevikonsert. Men idag kom det till min vetskap om att den finns att se på Aftonbladet idag och några dagar framöver. Wow! Finns alltså att se här.
 
Det hela är så himla fint. Allt fint som alla säger. Allt fint Freddie Walding, som sittandes på en stol på scenen och med en käpp i handen, säger "Det här är Håkan. Han är min kompis." Och så extra fint att han delade med sig av scenen och det stora publikhavet och inte hade det helt för sig själv.
 
Och jag, i vit hatt och lyckorus, skymtas i någon millisekund någon gång mellan 47:50 och 48. Sedan täcks jag av uppsträckta händer. Men jag var där och jag skulle vilja vara där igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0