Mot 2015 (och gott nytt år och sådant där)!

2014-12-31 13:56:00
Min Dag
Årets sista dag är kommen, och jag har ägnat hela förmiddagen åt att plugga eftersom jag i nästa års första månad ska skriva tentor. Men nu! Nu har jag gett mig ledigt för resten av dagen. Det är ju ändå nyårsafton!
Jag har fixat håret med den superba locktången jag fick av mina syskon i julklapp. (Min syster sa att jag inte kunde misslyckas med den, hon vet med andra ord var min nivå ligger när det kommer till frisyrer.) Och så har jag tagit på mig rött läppstift (för det tycker jag är fint), ett blått sidenband och klänning (!).
Tänkte ha silvriga strumpbyxor och något kavajliknande på mig också. Sedan är jag redo att skåla in 2015. Och det ska jag göra med Wille och några andra coolingar. Är ju så pepp!
 
Så. Årets sista dag, alltså. Jag hoppas ni får fira, om ni vill fira, med personer ni tycker om och att ni tar hand om varandra.
 
Och så hoppas jag att så få som möjligt smäller av fyrverkerier eftersom så många djur far illa av smällarna och det inte är så miljövänligt.
 
Gott nytt år! 2015 bli ett sjuhelsikes kick-assande bra år!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0