2014-listan

2014-01-01 12:00:00
Tankar Och Funderingar
Gott nytt år på er och hoppas ni hade en ypperligt fin afton med bra personer och roliga stunder och att ni fick en bra start på det nya året.
 
Jag ger inte nyårslöften. Främst för att det så ofta handlar om att en ska försöka pallra sig till gymmet, äta mer hälsosamt och ta tag i sitt liv, vilket väldigt sällan håller längre än en månad. För jag tror inte på att en kan förändra sin livstil pang bom under en natt. Men var och en gör givetvis som en vill.
 
Så, därför har jag istället gjort en lista på saker som jag vill uppnå och göra under detta, nya år:
 
- Flytta hemifrån. Helst med Patrik. Det vore fint.
- Färga några hårslingor i någon rolig färg.
- Rösta i valet.
- Lära känna nya människor.
 
- Resa utomlands.
- Upptäcka nya platser.
- Göra cykelutflykter. Helst åka på cykelsemester.
- Få minst godkänt på mina tentor.
 
- Slå förra årets tid på Göteborgsvarvet.
- Springa längre än 21 kilometer i sträck.
- Skratta mycket.
- Ordna en sjuhelsikes bra mottagning för nya nollan på höstterminen. (SÅ himla peppad!)
 
Klicka på bilden för källa.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0