Bråvalla

2014-07-01 21:59:00
Kalas och festligheter
Lana Del Rey
 Mando Diao
 Min festivalklädsel, woop woop!
 
I söndags kom jag hem igen från Norrköping där jag tillbringat fem dagar tillsammans med Janen, Brumm och ett gäng andra personer på festival- och campingområdet. Jag har levt på pommes frites och tonfisk, gått på en del konserter, varit för trött för eller hittat på annat istället för att gå på en del konserter (missade Bianca Kronlöf och är fortfarande ledsen över det), träffat massor av kul människor, lyssnat på Mister Cool till tröttnadsgränsen, fått användning för min regncape, köpt och använt en barncampingstol (tigerstolen <3), dansat, dansat, dansat och varit nära på att skaffa en tatuering (som skulle gått bort efter tre dagar, du kan vara lugn, mamma).
 
Jag har mestadels haft det alldeles strålande bra. När åskan slog ner några hundra meter från där jag befann mig skrek jag till och hjärtat slog några extra slag. Att få duscha kan ha varit bland det bästa under festivalen. Och The Hives tyckte jag var allra bäst av alla de artister jag såg. Nu är jag så himla pepp på den andra festivalen jag ska på senare i sommar! Woop, woop!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0