Knytpicknick

2014-07-18 19:15:00
Kalas och festligheter Min Dag
I lördags begav jag mig, tillsammans med mina pizzabullar, till Slottskogen för att ha knytpicknick med ett gäng fina personer. När jag kom höll de andra redan på att hugga in på efterrätterna, så jag fick mestadels äta upp pizzabullarna själv. Eddie och Astrid hade gjort blåbärspaj.
Vi åt, drack, lyssnade på musik, hälsade på personer som anslöt sig till gänget och diskuterade.
Bästa Nalle var i Göteborg över helgen och ville spendera den med oss och ta selfies med mig. Så himla fint!
Jag och Nalle gick en liten promenad. Träffade på änder och en man med gitarrfodral som talade med sig själv.
Men efter ett tag gick vi tillbaka och hängde med de andra. Exempelvis dessa fina.
När det började bli kväll åkte vi hem till coola Astrid och gick sedan på en 27-årsfest innan det blev dags att gå för att hinna med sista bussen hem.
 

Kommentarer
Postat av: frubalken.blogg.se

pizzabullar är suveränt, enkelt att ta med och äta som mellanmål! Nostalgi för mig :)

2014-07-18 @ 21:23:58
URL: http://frubalken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Superfin kväll det där! Längtar tillbaka till Götet :-D

2014-07-18 @ 22:07:44

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0