Tisdag 1 juli

2014-07-03 14:00:41
Ett foto i timmen
08 Vaknar av att mamma och katt väcker mig. Ligger kvar i sängen och lyssnar på podcasts tills det blir dags att gå upp.
09 Äter frukost och gör mig iordning.
 10 Åker iväg till Stenungsund med mamma och mormor.
11 Går omkring på marknaden längs med havet.
12 Äter räksmörgås bara för att det fanns glutenfria, woop, woop. Mormor vill att jag tar kort på hennes också (den undre). <3
13 till 15 Provar skor, kläder och handlar mat.
16 Åker till slut hem igen med våra fynd.
17 till 18 Läser och sover. Älskar Anna Gavalda, hade kunnat läsa bara, bara, bara henne!
19 Springer sex kilometer i regn och solsken.
 20 Äter lax, potatis och bönsallad till middag.
 21 Sätter mig vid datorn.
 22 till 02 Ser på The Butler (vilken alla borde se, så himla bra!), går och lägger mig och lyssnar på podcast tills jag inte kan hålla ögonen öppna längre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0