Måndagslista

2014-03-17 18:10:00
Frågelistor Tankar Och Funderingar
Hur såg du ut för prick ett år sedan?
Typ såhär. Vad jag vet ingen större skillnad mot idag.

När vaknade du imorse?

Någon gång innan åtta. Innan alarmet satte igång.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Öh. Och sedan antar jag att jag försökte fortsätta vidare på drömmens händelse.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?

Inte imorse, men ringde mamma på lunchen och frågade när hon slutade och berömde hennes sparrisrätt som jag åt. Och sedan har jag också pratat med mormor i telefon.

Vilket humör är du på?

Förkylningstrött.

Har du ont någonstans?

Ja, i halsen och lite i öronen. :(

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

Glass. Och någon varm soppa.

 Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Cocio och chips till förfesten i lördags.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

Statistiska centralbyrån. För att svara på frågor till en undersökning vilken jag fått skickat till mig på posten.

Vad ska du göra ikväll?

Packa väskan till imorgon, leta fram något att ha med till lunch imorgon och sova.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Oj, har inte lyssnat på en enda låt idag.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Precis kommit hem från att ha gjort mattetentan.

Och helgen då, hur blir det med den?
Det enda jag hittills vet är att jag ska städa lite på Chalmers, förhoppningsvis gå på bio med bästa Wille och att en jag känner ska ha en fest. Tror det blir en finfin helg.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0