Utomhuspluggande

2014-03-11 19:15:00
Min Dag
Så himla underbart att kunna sitta utomhus och plugga inför kemitentan idag iklädd endast t-shirt och mjukisbyxor. Kan vara det bästa med hela den här tentaveckan! Är våren på väg nu?
Eskil höll mig lite sällskap också. Dock tyckte han att det mest intressanta jag gjorde var att äta ostsmörgås.
Pälsbollen vågade sig ut också, men fick lite panik när ytterdörren stängdes.Sprang och testade om det gick att ta sig in någon annan väg, men sprang tillbaka så fort hon hörde ytterdörren öppnas.
Eskil fyllde för övrigt 10 år häromdagen. Han firades med tonfisk och några extra klappar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0