Första advent/Jul igen

2014-11-30 11:06:00
Min Dag
Äntligen är det första advent och det är fullt tillåtet att spela julmusik dygnet runt, äta pepparkakor tills en skäms, få det att se ut som att tomtar har annekterat hela lägenheten och hoppas på att det i vart fall kommer lite, lite snö.
Här är för övrigt min julspellista. Fyller på den allteftersom jag hittar nya finfina låtar. Min absoluta favorit är "You've got balls". Gillar också De Staats version av Let it snow.
Dela jättegärna med er av er bästa jullåt. Älskar att få lyssna på ny, fin musik.
Första julklappen är inköpt och inslagen.
Och jag började småpynta redan i fredags av de få saker jag hade hemma. Men har nu varit hemma hos mina föräldrar (<3) och hämtat tomtar, julstjärna, en julbonad och en gris. Nu ska här pyntas! Jul, jul, jul, snart, snart, snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0