Aspa bØf

2014-10-24 15:26:00
Min Dag Skolan
Nu är det sista läsveckan innan tentan och då uppkommer det ofrånkomliga fenomenet "prokastinering". Idag prokastinerade jag hela förmiddagen med att sätta ihop den här bilden till bØf (mamma, det uttalas fortfarande båff, jag misstänker att du läser fel). En bild som påminner folk om att aspa den kommittée jag sitter som ordförande i på Chalmers.
 
Aspning innebär för övrigt att en, som asp, får hänga med oss i bØf på diverse aktiviteter vi har hittat på under de fyra första veckorna nästa läsperiod. Detta för att exempelvis få massa bra tillfällen kunna ställa frågor till oss som sittande hur det är att vara med i en kommitté eller lära känna andra personer, för det brukar vara en hel drös som aspar.
 
Nog om det. Nu är jag tillräckligt klar med dagens prokastinering och tänkte ta tag i att göra en gammal mattetenta där jag tänker att jag ska klara av att lösa alla uppgifter. Det tänkte jag för övrigt igår med, men hoppas på att jag har fått till mig ny kunskap under nattens sömn.
 
Ha en finfin fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0