Bröd och pizza

2014-09-25 20:14:00
Mat och recept Min Dag
Häromdagen bakade jag bröd medan jag pluggade. Tyckte det var passande att få en paus varje halvtimme för att ta hand om en deg. Och nybakt bröd kan ju vara bland det godaste.
Och idag kom bästa Wille och hälsade på. Jag bjöd henne på hembakat pizza med mangold, mozzarella och avokado på. Såhär i efterhand hade jag lagt på avokadon och mozzarellan lite senare, men den fick ändå godkänt av Wille!
Och jag passade på att göra en till pizza med sådant jag råkade ha hemma. Pizza kan vara bland de bästa resträtter. Plus att nu har jag en hel del matlådor framöver! Nice.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0